Friday, May 31, 2013

" ကိုယ္၀န္သည္သေဘၤာသီး "



သေဘၤသားဆိုတာဘာနဲ ့တူလဲဆိုေတာ့ ကိုယ္၀န္ေဆာင္သည္နဲ ့တူပါတယ္
ကိုယ္၀န္ေဆာင္သည္ေတြဟာ ကိုယ္၀န္ႏုစဥ္မွာ ၂ လ ၃ လ အေရာက္မွာမူးေ၀ပ်ိဳ ့အန္တက္ၾကသလို ကြ်န္ေတာ္တို ့သေဘၤသားေတြ ဟာလည္း ႏုစဥ္မွာမူးေ၀ပ်ိဳ ့အန္တတ္ၾကပါတယ္..။ကိုယ္၀န္ေဆာင္သည္ေတြ ဟာမိမိသေႏၶသားကိုဂရုစိုက္သလို ကြ်န္ေတာ္တို ့ဟာလည္း မိမိတို ့article ကိုအလြန္ဂရုစိုက္ရပါတယ္..။ကိုယ္၀န္ေဆာင္သည္ေတြအပူအစပ္ ေရွာင္ၾကဥ္ ရသလို ကြ်န္ေတာ္တို ့မွာလည္း ေရွာင္ၾကဥ္ရတာေလးေတြရွိပါတယ္...။
ကိုယ္၀န္ေလးငါးလ အရြယ္မွာ ေနသားတက် ရွိသလို ကြ်န္ေတာ္တို ့ ဟာလည္း article ေလး ငါးလ အေရာက္မွာ အလြန္ေနသာထိုင္သာရွိၿပီး
ေနသားက်လာပါတယ္....။ကိုယ္၀န္ေဆာင္သည္ေတြအားေဆးေသာက္ရသလို ကြ်န္ေတာ္တို ့ဟာလည္းအားေဆးေသာက္ရပါတယ္...အားေဆးဆို တဲ့ေန ရာမွာ အရက္တို ့ဘီယာတို ့ဆိုလိုမဟုတ္ဘူးေနာ္...ေသာက္လို ့ ရတဲ့သေဘာၤရွိသလို မေသာက္ရတဲ့သေဘၤာေတြအမ်ားၾကီးပါ...။ ကိုယ့္ဘာသာကိုေပ်ာ္ေအာင္ အေပ်ာ္ေလးေတြရွာၾကံရတာကိုဆိုလိုတာပါ
ကိုယ္၀န္ေဆာင္သည္ေတြဟာ မိမိတို ့ကိုယ္၀န္ကို OG ဆီမွာအပ္ႏွံထားသလို
ကြ်န္ေတာ္တို ့ဟာလည္း ကြ်န္ေတာ္တို ့article ကို သူၾကီးဆီမွာအပ္ထားရပါ တယ္။ ကိုယ္၀န္ေဆာင္သည္ေတြကိုယ္၀န္ရင့္မာလာၿပီဆိုရင္ ၇ လ ၈ လေပါ့ေနာ္ ေမြးခါနီးဖြားခါနီး ေပါ့ဗ်ာ...မလွဳပ္ႏိုင္မကိုင္ႏိုင္ၿဖစ္ခ်င္လာၿပီး
ကိုယ္ေလးလက္၀န္ၿဖစ္လာပါတယ္....။ကြ်န္ေတာ္တို ့လည္း ၇လ၈လေလာက္ေရာက္ရင္ ကိုယ္ေလးလက္၀န္ၿဖစ္လာပါတယ္....။
လရင့္လာရင္ကိုယ္၀န္သည္ေတြအားငယ္တတ္ၾကပါတယ္....။ကြ်န္ေတာ္တို ့လည္း လရင့္လာရင္ အားငယ္တတ္ၾကပါတယ္....။ ကိုယ္၀န္သည္ေတြဒီအခ်ိန္မွာ အရမ္းဂရုစိုက္ရပါတယ္ ဘာလို ့လဲဆိုေတာ့
အခုခ်ိန္ေမြးရင္ ကေလးေပါင္မၿပည့္တတ္တာတို ့ညွပ္တာတို ့ၿဖစ္တတ္ပါ တယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို ့လည္းအခုေန သေဘၤာေပၚကဆင္း ရင္ article ေပါင္မၿပည့္ပါဘူး ညွပ္ပါတယ္....။ကိုယ္၀န္သည္ေတြ ၉ လ လြယ္လို ့
၁၀ လဖြားၿပီဆိုရင္ သူတို ့သိပ္ေပ်ာ္ပါတယ္ ရင္ေသြးငယ္ေလးကိုၾကည့္ၿပီး
၀မ္းသာပီတီဂြမ္းဆီထိ ေပ်ာ္မဆံုးေမာ္မဆံုးေပါ့ဗ်ာ...။ကြ်န္ေတာ္တို ့လည္း
၉လကုန္လို ့၁၀လထဲေရာက္ အိမ္ၿပန္ေရာက္ၿပီဆိုရင္ ကိုယ့္ cdc ေပၚက article တံုးလွလွ ေလးၾကည့္ၿပီး ၀မ္းသာပီတီဂြမ္းဆီထိေပါ့ဗ်ာ.....။
ကိုယ္၀န္ေဆာင္သည္ေတြဟာ ၁ လ တန္သည္ ၄၅ ရက္တန္သည္ မီးေနရပါတယ္ မီးတြင္းလို ့ေခၚပါတယ္...။ ကြ်န္ေတာ္တို ့သေဘၤာသားကိုယ္၀န္ သည္နဲ ့ကိုယ္၀န္ေဆာင္သည္အစစ္နဲ ့ ကြာတာမီးမေနရတာတစ္ခုပဲရွိပါတယ္...။ တူတာတစ္ခုကေတာ့ ၁လတန္သည္ ၄၅ရက္တန္သည္ အိမ္မွာ နားၾကပါတယ္ခင္ဗ်ာ......။
အခုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ လရင့္ေနပါၿပီ ဂရုစိုက္ေနရပါတယ္ ကိုယ္ေလးလက္၀န္လည္းၿဖစ္ေနပါတယ္..အားလည္းငယ္ပါတယ္...။
အခုေနေမြးမွာကိုလည္းေၾကာက္ပါတယ္ ... article ေလးေပါင္မၿပည့္မွာစိုးလို ့ပါ....။

သေဘၤာသားသူငယ္ခ်င္းမ်ားအားလံုးအတြက္အားေဆးတစ္ခြ႕က္ပါ

ခ်စ္ခင္ေလးစားစြာၿဖင့္
လင္းလက္

No comments:

Post a Comment